شماره تماس : 09333105658

درباره ما

درباره شرکت ایران گلوتانکس

 

مجموعه ایران گلوتانکس یک مرجع آنلاین و اینترنتی فروش محصولات شرکت نکسوس فارمای کره جنوبی به صورت عمده و خرده در شهر تهران است. این فروشگاه پس از سالها فعالیت (بیش از ۵ سال) و ارائه خدمات به اقتضای شرایط پزشکان و داروخانه‌ها و کلینیک‌های تهران و  دیگر شهرهای ایران و مشتریان عزیز در سراسر ایران برای فروش آسان و سریع اقدام به ایجاد سایت کرده است که در این زمینه نیز همانند پیشینه ی درخشان خود در بالاترین سطح کیفی ظاهر شده است.

مجموعه ایران گلوتانکس بزرگترین مرجع واردات محصولات اورجینال شرکت نکسوس فارمای کره جنوبی است و در زمینه ارائه‌ی کوکتل‌های تزریقی گلوتاتیون و قرص گلوتاتیون و محصولات پوستی گلوتاتیون  در خدمت مشتریان عزیز می‌باشد.

از ویژگی های خوب ایران گلوتانکس می توان به قیمت مناسب، تعداد بالای محصولات که امکان خرید کلی و صرفه جویی در وقت و هزینه را به شما می دهد، ضریب اطمینان بالای سایت و امکان ارسال پستی به سراسر کشور اشاره کرد.

اهداف مجموعه ایران گلوتانکس

 

اهداف ایران گلوتانکس عمدتا بر تامین محصولات اصل کره‌ای و خرید آسان و به صرفه ی مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن متمرکز شده است. در این حالت اعتماد شما ، صرف ایجاد بستری مناسب جهت تامین اقلام مورد نیاز شما در بالاترین سطح کیفی و نازلترین قیمت می شود. مقایسه ی کیفیت و قیمت محصولات ایران گلوتانکس نسبت به سایر فروشگاه ها این مورد را ثابت کرده است.

خرید از مجموعه‌ی ایران گلوتانکس به منزله ی یک اعتماد و معامله ی پرسود می باشد. محصولات اصل و اورجینال کره‌ای با کیفیت بالا ؛ در کنار قیمت ها، تخفیف ها و تحویل سریع ایجاد یک ترکیب بی‌نظیر کرده اند. تمام این عوامل در کنار هم شما را به خریدی راحت و مطمئن از ایران گلوتانکس دعوت می کنند. خریدی که تجربه‌ای عالی برای شما خواهد شد و شما را به یکی از مشتریان ویژه ی ایران گلوتانکس تبدیل می کند.

ما در ایران گلوتانکس،افتخار داریم که خانم ساناز نوری، نماینده رسمی شرکت نکسوس فارمای کره جنوبی در ایران را همراه تیم خود داشته باشیم.خانم نوری با سال ها تجربه در زمینه سلامتی و زیبایی،به عنوان یک متخصص در محصولات گلوتاتیون،آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان و ارائه مشاوره های تخصصی می باشد.

در ادامه گواهینامه نمایندگی رسمی شرکت نکسوس فارمای کره جنوبی که به اسم خانم نوری صادر شده است را به عنوان اثبات این ادعا ارائه می نماییم. همچنین برای استعلام این گواهینامه می توانید در سایت شرکت نکسوس فارما و در قسمت پایین و گزینه چت واتساپ با شرکت ارتباط برقرار کنید.

 

این نکته را هم باید اضافه کنیم که هر فرد،پیج اینستاگرامی،یا وبسایتی به جز وبسایت ایران گلوتانکس کار فروش محصولات ساخت شرکت نکسوس فارمای کره جنوبی رو انجام بدهد ،دلال حساب می شود و عواقب این کار برعهده ایشان می باشد، همچنین در صورت به وجود آمدن سوالات تخصصی و فنی کسی پاسخگوی ایشان نخواهد بود.

برای ارتباط با خانوم نوری و انجام مشاوره های تخصصی می توانیدبا ما در ارتباط باشید